Sunday 31 July 2011

mereka pembakar semangat saya :)

title kat atas tu ,
i love it ,
:)
"mereka pembakar semangat saya"
nak tahu tak sapa orang tu ,
mereka  ialah 





aimi amira 
i love you 
dia selalu buat aku senyum 
bila dia balik asrama dia mesti online
dan membuatkan saya bertambah semangat nak online, haha
btw , good luck trial and PMR sayang ,
muah :)


ahmad asheeq bin abd razak
dia budak paling comel
thanks sebab you ceriakan hidup i ,
buat i selalu gelak bila IM dengan you
thanks a lot :)
good luck trial and SPM ;)


siti nurshahira
budak harapan sekolah PMR tahun ni 
i love you sayang ,
thanks suka kacau aku dekat facebook ,
good luck trial and PMR :) 


siti adibah rosman
i love you sayang
makcek kau kena kuat taw..
aku ada dengan kau
ada masalah kita kongsi sama ok..
kita nak berjaya samasama kan..
muah :)